keskiviikkona, marraskuuta 11, 2015

Uutta kotiin

Oon viikon sisällä käynyt shoppailemassa muutamia asioita meidän kotiin ja ajattelin tulla näyttämään ne teillekkin. Pieni kodin laitto piristää kyllä kummasti mieltä. Olen muutenkin nyt syksyn aikana panostanut enemmän kotiin, kuin vaatteisiin. Mitään uusia joulukoristeita, en teille vielä esittele, vaan ne näätte sitten loppu kuusta, kun laitan kaiken paikoilleen.


Uusi imuri tuli kyllä tarpeeseen. Vanhassa oli liian lyhyt johto, letku ja varsi, joten se tuotti pahaa selkä kipua ja hermot oli aina tiukilla, kun sitä käytti. Nyt tämä uusi on niin ihana, ensimmäisellä käyttö kerralla tuntu, että huoneet loppu kesken. Tämä on pölypussiton ja tosi kätevä. Ostin tämän Prismasta ja tämä oli viiminen kappale eli ollut esillä jonkin aikaa, mitään kulumia yms. en imurissa nähnyt ja sain siitä alennusta, joten hintaa jäi 100€.


Meidän asunnossa on 2 makuhuonetta ja olen miettiny mitä sinne ylimääräiseen keksin. Selasin facebookissa meidän alueen kirppisryhmän sivua ja tämä sängynrunko pisti silmään. Tykkään tästä tosi paljon. Alunperin tämä on Ikeasta ja maksoin tästä 40€, kuin uusi kunnoltaan. Lisäksi ostin tähän tuon valkoisen päiväpeiton ja sille jäi hintaa Ikeassa muistaakseni noin. 15€. Nyt meille voi tulla vieraitakin nukkumaan.


Sisustustikaat, oon näistä haaveillut jo tosi kauan. Nämäkin löytyi facebookista, hintaan 15€. En oo näille vielä paikkaa kunnolla keksinyt, mutta eiköhän se vielä löydy. Koiran takia nämä on pakko kiinnittää seinään kiinni.


Nämä taulut tarttuivat mukaani ÖoB:stä Haaparannalta. Hintaa oli 49kr eli n. 5€/kpl.


En vain pystynyt jättämään tätä kauppaan. Tarkoitukseni oli laittaa tämä tikkaiden päälimmäiselle hyllylle, mutta teksti oli muutaman millin liian leveä, joten se ei onnistunut. Tälle löytyy kyllä paikka muualtakin. Ostin tämän Halpa-Hallista ja hinta tais olla n. 8€.


Iittalan kastehelmi tuikkukupit. Nämä olivat kahden kappaleen pakkauksessa ja sille jäi hintaa n. 14€. Oon vasta tykästynyt kaikkiin näihin kastehelmen tuikkukuppeihin ja muihin kastehelmen astioihin. Nämä ei varmasti jää viimeiseksi minulle.


Keittiön naulakon olen ostanut jo viime keväänä Leviltä, mutta nyt vasta tässä asunnossa löysin sille paikan. Hintaa tällä oli muistaakseni 19€, mutta kaupan nimeä en muista.

Tässä ois nyt muutamia shoppailuja kotiini. Mitäs pidätte?
Blogiini on tiedossa pientä ulkoasu muutosta, mutta siitä lisää myöhemmin. Olen päättänyt alottaa taas kunnolla panostamaan blogiini. Toivotaan, että tällä kertaa onnistun siinä. Minulle voi jättää kommentilla viestiä, että millaisia postauksia haluaisitte. Haluaisitteko, että teen joulukalenterin?

Nyt toivotan teille mukavaa keskiviikon jatkoa! Taidan alkaa salkkareita katsomaan. Palataan asiaan huomenna! :)

No Comments Yet, Leave Yours!