sunnuntaina, lokakuuta 25, 2015

Pientä taukoilua havaittavissa?

Joo todellakin. En jaksa alkaa edes selittelemään mitään syitä tälle pitkälle tauolle. Oon ollut postailematta nyt kohta kuukauden verran ja miettinyt tämän blogin tulevaisuutta. En ole koko tänä aikana jaksanut ottaa stressiä blogin kanssa, kun sitä on ollut muutenkin. Oon vain ajatellut koko ajan, että tuun palaamaan blogin pariin sitten, kun se taas minua kiinnostaa. En ole tauon aikana muidenkaan blogeja paljon seuraillut, koska koko bloggerin aukaiseminen on tuonut pahaa mieltä jostain syystä, mutta nyt se on ohi ja oon uudella innolla taas mukana. Pieni lomahan tekee aina hyvää. 


Mitä tämä aika on pitänyt sisällään? Rehellisesti sanottuna ei mitään erikoista. Oon ollut paljon töissä, nauttinut myös vapaa ajasta kynttilöiden ja pienen perheeni kanssa, urheillut ja lueskellut pääsykokeisiin. Mulla on keskiviikkona pääsykokeet sairaanhoitaja opintoja varten Kemissä. Oon myös yrittänyt kuvata muutamia videoita, mutta niistä lisää sitten myöhemmin. 


Tulin nyt vain nopeasti kertomaan pieniä kuulumisia. Huomenna olis tarkotus kuvailla ja postailla My dayta. Joten sen parissa nähdään sitten huomenna. 

2 kommenttia:

  1. Taukoilu on aina paikallaan. Ja onnea keskiviikolle.

    Kiitos koirulin kuvista. Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taukoilu tekee välillä todella hyvää. Kiitos Johanna! :)

      Poista