torstaina, syyskuuta 24, 2015

Uutta inspistä syksyyn

Näin alku syksystä mulla riittää aina kauheasti energiaa urheiluun. Nyt on taas tosi energinen ja vauhdikas olo ollut koko syyskuun. Olen aloittanut taas kesän jälkeen käymään ryhmäliikunta tunneilla. Käyn Tornion naisvoimistelijoitten järjestämissä jumpissa ja tällä hetkellä käyn sykejumpassa, kuntojumpassa, venyttelyssä ja Hiit-treenissä. Eli tunteja on kolmena päivänä viikossa ja lisäksi tulee lenkkeiltyä useampana päivänä viikossa.

Lisä inspiraatio ei tietenkään ole haitaksi. Aina, kun ostaa uusia urheiluvaatteita niin saa kauheasti insipaariota ja pakko päästä käyttämään niitä. Aattelin nyt esitellä teille muutamat ostokseni. 

Reebokin kengät, 59.90€ Intersport
Toppi 9,99€ H&M
Lyhyt toppi (en muista yhtään mikä oli hinta, uskon että 10-15€) H&M
Tämän topin olen ostanut jo kesällä, mutta en usko, että olen sitä teille esitellyt. Ensimmäisiä kertoja on nyt syksyllä ollut tämä päällä, joten eikö sen voi laskea aika uudeksi. 

Reppu 199kr eli n. 20€ Sporthuset
Oon jo pitempään miettinyt repun ostoa. Sen kans ois kätevä kulkea jumpilla tai vaikka töissä. Nyt tuli sitten mielestäni hieno reppu vastaan, joten pakkohan se oli kotiuttaa. Väri on kirkkaampi mitä kuvassa. 

En ymmärrä miten nämä kuvat on niin surkeita. Kamera on yhtäkkiä alkanu ottaan tosi huono laatusia kuvia, pitäis käydä asetukset taas läpi. Koittakaa selvitä näillä kuvilla. 

Mitäs tykkäätte? Saatteko te inspiraatiota uusista urheilu vaatteista?

No Comments Yet, Leave Yours!