maanantaina, elokuuta 24, 2015

IN / OUT part. 1 (home)

Nyt alkais jo muutto kuume painaa. En malta oottaa, että päästään tuosta kopista pois ja päässään muuttamaan oikeaan asuntoon. Muutto tulee olemaan helppo, koska kaikki meän tavarat on pakattuna äitin ja iskän luona laatikoihin eli ainoat mitä täytyy pakata on Kirunassa olevat päivittäisessä käytössä olevat tavarat ja vaatteet. Tietenki tavaroiden siirto on sitten eri asia.

Muutto on ens viikonloppuna luultavasti ja oon ihan innoissani, kun pääsee sisustaan uutta kotia. Mutta nyt aattelin toteuttaa pitkään mielessä olleen IN / OUT -postauksen minun sisustuksesta. Oon suunnitellut tämmösen postauksen tekemistä jo pitkään, näitä on aina tosi kiva lukea muiden blogeista.


IN


Hillityt väri valinnat

Tykkään sisustuksessa yhdistää valkoista, harmaata ja beigeä. Sitten tuoda sisustukseen pieniä yksityiskohtia värikkäillä jutuilla, esim. koristetyynyillä tai vessassa pyyhkeiden väreillä. Erilaiset kuviot tuovat myös kivaa elävyyttä sisustukseen.


Tekstitaulut

Nyt oon paljon nähny sisustuksessa tauluja, joissa on kivoja tekstejä. Minusta ne on tosi kivan näköisiä ja niitä haluan meille ostaa muutamia. 


Kynttilät

Aah en malta oottaa, että pääsen polttaan kynttilöitä. Näitäkin löytyy monenlaisia ihania, mutta yleensäkkin erilaiset kynttilä jutskat.


Trukkilavat

Minun silmää miellyttää trukkilavoista tehdyt pöydät ja sängyn päädyt. Olen miettiny, että jos itsekkin tekisin meille trukkilavoista sängyn päädyn. Jotenki tyhmän näkönen, kun on vain patjat eikä päätyä tai runkoa sängyssä ollenkaan. Ehkä seuraava DIY projekti.

OUT


Värikäs sisustus

Sisustus, jossa on käytetty kymmeniä eri värejä ja yhistelty miten sattuu, ei ole minusta hieno. Minulla tulisi tällaisessa huoneessa tosi levoton olo ja jotenki en varmaan vois rauhottua yhtään :D


Vaatteet esillä

Itse en ole oikeen koskaan ymmärtäny vaatteitten ripustusta esille. Tuntuu, että eikö ne vaatteet likaannu ja pölyynny siinä? 


Liitutaulu seinät

Onhan se kiva, että voi mielensä mukaan kirjotella ja piirrellä mitä haluaa seinille, mutta kuinka synkkä tulee jos on täysin musta seinä. Muutenkin liitutaulu seinät ei oikeen iske minuun, en tiedä tarkkaa syytä. 


Kuvakollaasit seinillä

Minusta on tosi kiva, että on valokuvia seinillä mutta mielestäni ne pitää olla kehyksissä eikä vain lätkittynä seinällä. 

Kuvat: Weheartit ja Pinterest

Nyt on sitten minun ensimmäinen IN/OUT -postaus tehtynä. Muistakaa, että mielipiteet on minun ja niistä ei tarvitse kenenkään loukkaantua. 

Mitäs pidätte tämmösestä postauksesta? Haluatteko lisää?

1 kommentti:

  1. tämmöset postaukset on tosi kivoja! Tee ihmeessä lisääkin :)! tuo ekan kuvan huone on niin täydellinen.. ♥ :3
    fashionsituation.blogspot.com ♥

    VastaaPoista