sunnuntaina, elokuuta 16, 2015

Bt: Bloggaamisen tärkeys minulle

Noniin nyt ois aika seuraavan blogitiimi postauksen. Tämän postauksen aihe on, että miksi bloggaaminen on niin tärkeää itselle, että sen eteen jaksaa nähdä niin paljon vaivaa. Tämä aihe ei oikeen sovi minulle juuri nyt, kun taas blogissa ollut taukoa, mutta ens viikon jälkeen elämä taas rauhottuu ja löytyy varmasti aikaa enemmän postailulle, mutta kerron syyn siihen seuraavassa postauksessa. 

Bloggaaminen on minulle tärkeää, vaikka pidän välillä viikon tai kuukaudenki taukoja, mutta silti se on koko sen ajan mielessäni. Mietin taukojen aikana koko ajan, että pitäisi ja haluaisin blogata, mutta jotenkin aika ei riitä ja ajatusten pukeminen sanoiksi on haastavaa. Nyt on taas ollut käynnissä niin stressinen pari viikkoa, että ei oo bloggaamisesta tullut mitään. 


Bloggaaminen on kumminkin minulle rakas harrastus, se tuo vasta painoa koululle ja töille. Olen bloggaamisen kautta oppinut lisää kirjoittamisesta ja valokuvauksesta, tietokoneen ja kuvan muokkaus ohjelmien käytöstä, sekä html-koodeista. 

On todella ihanaa saada lukijoilta kommentteja, joiden avulla huomaa onko oma tuotos kiinnostavaa vai ei. Kuitenkaan ne lukijat ei ole minulle tärkein osa bloggaamisessa.  En kuitenkaan voisi kuvitella elämää ilman blogia. 

Tottakai blogi luo oman stressin elämään ja välillä kun yötä myöten kirjoittaa postauksia niin tuntuu, että onko tässä mitään järkeä ja helpompaa olis olla ilman blogia, mutta ei rakkaasta harrastuksesta nuin vain luovuta. Blogissa on paljon enemmän positiivisiä asioita, kuin negatiivisiä. 

Jotenki ei taas tänään ajatus luista kirjoittamisen kanssa, mutta toivotaan etten pahasti poikennut aiheesta :D  Loppuun vielä muut blogitiimi postauksen tekijät.







Minun oma kone on Kirunassa ja ollaan nyt haaparannalla, niin en saa uusia kuvia siirrettyä koneelle, joten nyt on pakko käyttää vain se kuva mikä löytyy tältä koneelta. Koitan ensi viikolla tulla kertomaan meidän suunnitelmista ja kuulumisia, sekä julkaista kysymys ja vastaus postauksen. Mukavaa sunnuntaita kaikille! :)

No Comments Yet, Leave Yours!