perjantaina, heinäkuuta 10, 2015

Sairastelua ja pentuilua

 Ollaan haaveiltu Henkan kanssa uudesta karvaisesta perheenjäsenestä ja nyt vihdoin löydettiin sopiva. Ollaan viikonloppuna menossa kattomaan pentua Piteån. Jos kaikki menee hyvin 29.7 meillä on pieni vaaveli kotona. Miten maltankaan odottaa... 
Rodun valitseminen tuotti pieniä hankaluuksia. Sillon, kun olin Kiiraa ottamassa, olisin halunnut jackrusselinterrierin, mutta äitin ja iskän mielestä se olisi ollut liian energinen ja jääräpäinen rotu minulle, jolla ei kauhean paljon ollut kokemusta koirista. Tällä kertaa meillä oli Henkan kanssa rotu vaihtoehtoina, joko mäyräkoira tai jackrusselinterrieri. Ensin etsimme kääpiömäyräkoiraa, mutta sopivaa ei löydetty. Sitten aloin katsomaan jackrusselia ja laitoin viestiä yhdelle kasvattajalle, hän sitten vinkkasi että Piteåssa ois pentuja, että kysyä sieltä. Näiden pentujen kasvattaja haluaa ensin tavata meidät, ennen kuin päättää luovuttaako meille pentua. Siispä meillä on tiedossa viikonlopulle reissu Piteån nostamaan pentu kuumetta entisestään. 
Haluaisin jo shoppailla sille pikkuselle kaikenlaista, noo okei oon jo alottanukkin. Meillä on kotona odottamassa peti, kaksi lelua ja autohäkki. Arvatkaa vain onko nimen miettiminen tuottanut hankaluuksia, ollaan saatu Henkan kanssa jo monta kinaakin aikaseksi. Joo luitte oikeen, kinataan täällä nimestä vaikkei tiietä saadaanko sitä pentua :D Mutta palataan tähän aiheeseen lisää sitten kun tiedän saadaanko pentu ja jos voisin vilauttaa vähän kuviaki teille sitten. SE ON NIIN SULONEN! <3


Mitäs muuta minulle kuuluu? Ainiin olen TAAS kipeänä. Olin viime viikolla kaksi päivää poissa töistä kuumeen takia ja nyt se uhkaa taas nousta päälle. Mikä tässä on, yleensä sairastan max. kerran vuodessa, mutta tälle vuodelle oon ollu kipeänä jo ainaki 7 kertaa.. oon niin kyllästyny tähän. Toivotaan, etten joudu töistä kumminkaan ottamaan saikkua taas.

Mitäs teidän viikkoon on kuulunut? Onko teillä siellä lämmintä? Meille näyttää mittari 5 astetta.



Kuvien laatu taas heittää, kun tietokone ei antanut siirtää kuvia koneelle, joten kuvat on ladattu bloggerin puhelin sovelluksesta suoraan. 

2 kommenttia:

  1. Voi että, ootan niin innolla että näkisin kuvia siitä pennusta, toivottavasti saatte sen! :3 Nyt ei oo kyllä tosiaan mitkään parhaat kesäkelit. vaikka heinäkuu onkin.. Täälläkin huikeet 13 astetta lämmintä, inhottaa ku ei pysty ees kesäbvaatteita pitää tänä kesänä ku on niin kylmää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mieki ootan innolla ja malttamattomana :D ymmärrän että meillä täällä on niin kylmä mutta miten etelämmässäki? Missä on kesä 2015? :D

      Poista