lauantaina, kesäkuuta 06, 2015

Kuvia toukokuulta

Palataan vielä sen verran ajassa taakse päin, että laitan tähän puhelimesta toukokuun kuvat. Näiden kuvien jälkeen voidaankin sitten jatkaa kohti kesää ja nauttia tästä kesäkuusta.


1. Lounas Picnicissä // 2. Käytiin ajelemassa huvikseen Ruotsin puolen Kukkolankoskella ja kuvassa näkyy siis Suomen puoli // 3. Pelattiin lautapeliä // 4. Ensimmäistä kertaa tälle vuodelle balleriinat jalassa


1. Päätin alkaa opettelemaan ruotsinkieltä, lainasin kirjastosta ruotsinkielisiä satukirjoja // 2. Saunassa // 3. Iltavuorossa pyykinlaittoa // 4. Kaupungille lähössä


1. Kesäkuun ja heinäkuun alun työvuorot uudessa työpaikassa // 2. Selfie // 3. Meiän Kirunan asunnon ikkunasta otettu kuva, kuvassa näkyy minun työpaikka. Ei oo ainakaan pitkä matka töihin :D // 4. Lauantai illan herkkuja


1-2. Sateisia ja lumisia maisemia Kirunasta // 3. Minun blogista tehtiin juttu Lapissa ilmestyvään lehteen, olin viikon lappilainen bloggaaja // 4. Rauhallinen ilta töissä, vähän evästä 


Nyt on tarpeeksi mietitty toukokuuta ja on aika palata eteenpäin. 
Vielä lyhyesti kuulumisia tältä viikolta. Minusta on nyt tullut virallisesti ruotsalainen, oon muuttanut osoitteen Ruotsiin ja saanut Ruotsalaisen henkilötunnuksen. Olin keskiviikkona viimisen päivän töissä ja oli kyllä niin vaikea päivä, itku meinas tulla moneen kertaan. Torstaina oli Henkan studentti juhlat eli lakkiaiset ja sieltä lähettiin suoraan ajamaan Kirunaan. Henkalla alko perjantaina työt ja se on nyt kaks päivää tehny 12h työpäiviä ja oon ollu ihan vain yksin täällä meidän kopissa. Oon saanu tavaroita laitettua paikoilleen, eilen kävin kaupungilla ja nyt aattelin lähteä lenkille. Mulla on huominen vielä vapaa ja maanantaina aloitan itsekkin työt. Jännittää kyllä nyt jo niin paljon, että en tiiä miten päin olisin :D 

4 kommenttia:

  1. Oi kivaa, te ootte jo muuttanu sinne Ruotsiin! :D Ihanaa saadaan sieltäkin sitten varmaan postauksia ja semmosta. Uskon että varmasti jännittää alottaa ne työt siellä, mutta eiköhän se eka päiväkin hyvin mene! :) Tuo picnicin lounas näyttää niin hyvältä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ollaan muutettu, on tässä kyllä totuttelua tänne uuteen paikkaan. Oon vieny henkan töihin nyt kahtena päivänä ja olen sitten autolla käyny tutustelemassa paikkoihin, arvaa vain monta kertaa oon eksyny ja joutunu navigaattorilla ettimään tien kotiin :D Täällä on enemmän aikaa keskittyä blogiin, joten postauksia on tiedossa :) Tuo oli kyllä tosi hyvää salaattia!

      Poista
  2. Oi joi mäkin haluaisin saada Ruotsista töitä, sillä haluaisin kansainvälistä työkokemusta ja oppia oikeasti puhumaan ruotsia. Nää kollaasi-/kuukausipostaukset on tosi kivoja! tykkään paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivotaan, että täällä ruotsinkieli parantuis. Menen töihin semmoselle osastolle, missä on myös suomenkielisiä asiakkaita niin saan myös käyttää suomenkieltä :)

      Poista