keskiviikkona, kesäkuuta 10, 2015

Kuulumisia


Kortti, jonka annoin vanhan työpaikan työkavereille.


Vanhassa asunnossa meillä oli iso vaatehuone ja nyt kaikki meidän vaatteet pitäis saaha tähän mahtumaan :D Henkalle annoin vain tuon ihan ylimmän hyllyn, johon en ite yllä, sillä on onneks niin vähän vaatteita. Tässä ei oo vielä läheskään kaikki minun vaatteet..


Nyt olen kerinnyt vähän enemmän tutustua Kirunaan ja kolme päivää on nyt oltu töissäkin. Ensimmäinen päivä ei mennyt niin hyvin. Meillä oli aloitus/koulutus päivä ja olin ymmärtänyt paikan väärin, vähän oli noloa myöhästyä eka päivänä (minä joka en myöhästele koskaan). Onneks olin kerrankin ajoissa liikkeellä, etten myöhästyny ihan kauheasti. Luulin, että se koulutus pidetään sillä osastolla missä olen töissä, mutta sitten selvisikin, että se on kaupungissa. Ei auttanut muu kuin lähteä kävelemään. Tästä menee noin. 50min kävellä ja olin suunnilleen 20 min myöhässä. Oli tosi noloa alkaa selittelemään siinä, että ymmärsin paikan väärin. Muuten päivä meni ihan hyvin, kauheasti ei mitään uutta tietoa tullut, mutta vanhan kertaustakin on hyvä välillä tehdä. 

Eilen menin ensimmäistä päivää kunnolla töihin, sain tutustua vanhuksiin, henkilökuntaan ja talon tapoihin. Olin iltavuorossa ja kun kotiin pääsin yheksältä, olin aivan sippi. On tosi raskasta, kun tulee niin paljon uutta ja koko ajan pitää kuunnella tarkasti ja yrittää ymmärtää. No kauhean isoja ongelmia ei ole töissä vielä tullut vastaan, kaikesta on selvitty.

Tänään olen ollut aamuvuorossa ja nyt aattelin lähteä uusien työkenkien ostoon. Saa nähä löydänkö täältä kauppoja mistä vois työkengät ostaa, oon varmaan ihan hukassa, kun kaupunkiin pääsen :D 

Sitten vähän kuvia lenkkeily polulta ja laskettelurinteen päältä, missä käytiin viikonloppuna ajelemassa. Harmi, ettei maisemat näytä kuvissa yhtä hyvältä. 

Lunta :D







Näin monet asuu Kirunassa. Tosi luksusta.


Nyt oikeesti nousen ja lähen mettästämään niitä kenkiä. Ihanaa, kun pääsee viikonlopuksi Tornioon. Kauhea ikävä, vaikka ollaan oltu täällä alle viikko vasta :D Palataan asiaan viimistään viikonloppuna. Muistakaa käydä kommentoimassa teidän instagram käyttäjänimet, painamalla tästä, pääset oikeaan postaukseen. Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

No Comments Yet, Leave Yours!