maanantaina, huhtikuuta 27, 2015

Valmistujaiset 25.4.2015

Olen aiemmin kertonut, että olen valmistunut lähihoitajaksi huhtikuun alussa. Postilaatikosta kolahti viime viikolla tutkintotodistus. Olen ihan tyytyväinen todistukseen, tietenkin se olisi parempikin voinut olla, mutta mulle riittävä. Sain lopulliseksi arvosanaksi 2 (asteikko on 1-3). Oon niin helpottunut, kun koulu on nyt ihan täysin ohi, ainakin vuodeksi. Lauantaina juhlittiin lähimpien sukulaisten ja muutaman ystävän kanssa valmistumista. Mulla oli lauantai aamuna menossa se perus vaate kriisi. Mikään ei ollut hyvä ja kaikki tuntu epämiellyttävältä päällä. Meinasin myöhästyä omista juhlista kyseisen kriisin takia, joten oli pakko valita se vähiten huono vaihtoehto :D




Kuva on vähän epäselvä, mutta siinä näkyy tuota minun mekkoa. 





 Siinä näkyy meidän tarjottavia. Tuo täytekakku oli kyllä tosi hieno, ainaki minun mielestä. Kiitos tekijälle! 



Sitten loppuun vielä muutama kuva illasta/yöstä. Vieraiden lähdettyä lähettiin kaupungilla ajelemaan ja tarkotuksena ottaa muutamat. Kaupunkiin oli järjestetty mersu miitti, jossa oli tosi paljon mersuja. Ne kokoontui tiettyyn paikkaan ja sen jälkeen ajoivat Torniossa ja Haparannalla. Luin tämän päivän lehdestä, että miittiin osallistui 400-500 mersua. Oli kyllä väkeä kaupungilla illalla ja yöllä, yleensä siellä on ihan kuollutta. Tosi huippua kun järjestetään tämmösiä. 

Muuten minun päivät on kulunut kattelemalla sarjoja netflixistä. Ei oo oikeen innostanu tehdä yhtään mitään. Nyt lähetään käymään kaupassa ja sen jälkeen lenkille. 

Miten teidän viikonloppu meni?

16 kommenttia:

  1. Paljon onnea!:) Nuo tarjoiltavat ruuat näyttää niin hyviltä ja toi yks kakku on ihan sikahieno!:D

    VastaaPoista
  2. Onnea vielä valmistumisesta! :) Oi namnam, miten hyvännäkösiä tarjottavia on ollu! Alkaa itelläki tässä haluttaa voileipäkakkua ja toi täytekakku on aivan mahtava!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) tuo täytekakku oli semmonen suklainen mousse kakku, tosi makeaa :D

      Poista
  3. Paljon onnea valmistumisesta! Sulla on tosi mukavan oloinen blogi tällai pienenkin selailun jälkeen pidän todella paljon. Sun kuvat ja ulkoasu on molemmat kivoja :)

    http://theneverendingstoory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onnea valmistuneelle! ^_^
    Kauniina olet ollut ja ihanannäköiset tarjoilut! *_*

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Vitsi miten hyvännäkösiä kakkuja! Oot nätti!:)

    http://sannassteps.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Onnea valmistuneelle ja aivan upeita kakkuja! :)

    VastaaPoista