lauantaina, huhtikuuta 04, 2015

Pääsiäinen

Nyt on taas tullut piettyä kuukauden mittainen tauko. Mulla on ollut kauhesti tehtäviä, töitä ja työharjottelu. Aina, kun olen koneen eteen istunu ja avannut bloggerin, olen tuntenut huonoa omatuntoa, kun en tee koulutehtäviä. Kirjoittaminen siirty, koulutehtävät siirty, loppujen lopuksi tehtävät tein viimisenä iltana ja yönä ennen kuin ne piti palauttaa. Nyt on kouluressi täysin ohi ja tulevan viikon keskiviikkona paperit pitäis olla käessä. Sitten on yks vaihe mun elämässä ohi.

Nyt oon saanut työpaikan ja tuntuu, että kaikki menee nyt hyvin. Mulla on pää täynnä erilaisia postaus idoita mitä haluan nyt alkaa toteuttaan. Ensimmäinen idea on meidän koti. Ollaan asuttu uudessa kodissa yli 2 kuukautta ja en oo saanut vieläkään tehtyä koti -postausta.

Mitään sen erikoisempaa mulle ei ole tapahtunut. Nyt pitäis alkaa suunnittelemaan valmistujaisjuhlia ja mekkoa. Mitään isompia juhlia en pidä, vain lähimmille sukulaisille ja ystäville.

Jatkan nyt siivoilua ja pyykinpesua ennen kuin pitää lähteä iltaan töihin. Tähän vielä parit selfiet ja sitten toivotan vain oikeen hyvää pääsiäistä!




Uudet hiukset! 


Ihana, kun maaliskuuhun on kuulunut ihania aurinko päiviäkin. Tämä viiminen kuva on parin viikon takaa, kun olin suurpilkeissä talkoilemassa.

No Comments Yet, Leave Yours!