perjantaina, huhtikuuta 10, 2015

Kurkistus meidän makuuhuoneeseen

Ensin ajattelin, että kodin esittely täytyy aloittaa eteisestä, mutta oon vasta siivonnu makuuhuoneen, niin se oli ainoa siisti huone meillä tällä hetkellä :D Siitä oli hyvä aloittaa.



Olen saanut tämän enkelin joskus ihan pienenä ja se on aina kulkenut mukana minun yöpöydällä.

Tässä kuvassa tuo teksti näyttää tosi vinolta :D




 Tarkoituksena ois hankkia nuihin yöpöytiin ikeasta semmoset laatikko/kori jutut. Sängyn päätyä oon kans katellu, mutta ei oo löytyny vielä semmosta minkälaisen haluaisin.

Sitten kyselisin vielä, että onko teistä kukaan kiinnostunut alkamaan mukaan blogitiimiin? Olis tarkoitus koota whatsapp ryhmä, jossa voi jutella kaikesta blogiin ja miksei blogin ulkopuolisistaki asioista. Jos teitä kiinnostaa niin laittakaa mulle sähköpostiin pieni esittely itsestäsi ja blogistasi. Ei ole väliä oletko minkä ikäinen, mikä on blogisi aihe tai minkä verran sinulla on lukijoita. Innolla jään nyt odottelemaan teidän viestejä. Tässä vielä sähköposti osoitteeni emiliaheikkila@outlook.com

Nyt alan valmistautuun töihin, koitan keritä viikonlopun aikana tekemään seuraavan postauksen meidän kodista.

4 kommenttia:

  1. Ompas sinulla todella kiva blogi! Mäkin liityin sulle lukijaksi. :-) ihanalta muuten näyttää toi makuuhuone!

    VastaaPoista
  2. kiitos kommentistasi :) kiva kuulla että tykkäät!

    VastaaPoista
  3. Ihana huone! Noi lamput on tosi kivat :)

    http://milladsafq.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Kiitoos :) mieki tykkään nuista lampuista tosi paljon!

    VastaaPoista