tiistaina, huhtikuuta 21, 2015

Höpinälöpinä

Moikka moi täältä kiireen ja hulinan keskeltä. Mulla on pitkästä aikaa kokonainen vapaa päivä viikolla ja tälle päivälle onkin kertynyt paljon tekemistä. On ollut kauheasti kaikkia asioita hoidettavana, joita ei työpäivinä kerkeä tehä, mutta nyt on kaikki asiat hoidettu. Vielä ois tälle päivälle leipomista ja juhlien suunnittelua, sekä mekon etsimistä.



Ylempi kuva on tältä aamulta, kun olin lähössä asioille ja alempi kuva eiliseltä, kun olin valmistautumassa töihin. Mulla oli kauheasti asiaa, mutta nyt kaikki katos päästä :D Koitan huomenna tulla kirjottelemaan jotain vähän järkevämpää ja koitan saada uuden bannerin julkastua teille sekä tehtyä postauksen meidän tiimistä. Meinaa vain olla niin paljon kaikkea, että vuorokauteen tarvisi pari tuntia lisää. Ens viikolla tää onneks helpottaa, kun juhlat on juhlittu ja oon vain yhdessä työpaikassa. Nyt toivotan teille kaikille mukavaa päivän jatkoa!


4 kommenttia:

  1. Se on jännä, että asioiden hoitamista kertyy tosi paljon, kun työpäivinä ei niinkään ehdi mitään..Mullaki oli nyt tässä eilen ja tänään vappaa, nii tässä sen huomaa, että hirveesti on hoitanu asioita näinä päivinä :D munki pitäs saaha aikaseks tehä se blogitiimipostaus! alotettu on, mutta luonnoksissa edelleen :D

    VastaaPoista
  2. mullaki on tuolla luonnoksissa se blogitiimi postaus, en oikeen tiiä miten sen toteuttaisin :D oon päättäny, että en stressaa blogin kanssa niin kauheasti, vaan kirjotan silloin kun sitä aikaa oikeesti on.

    VastaaPoista
  3. http://emily-now-or-never.blogspot.fi/2015/04/haastetta-pitkasta-aikaa.html

    Heitin sua haasteella! :)

    VastaaPoista