maanantaina, tammikuuta 19, 2015

Maanantai, plääh...

Viikot menee tosi nopeasti, taas on maanantai. Muutto on onneks jo ens viikolla, ei meinaa malttaa oottaa! Pakkaamista en oo vielä alottanu ollenkaan, vaikka ois ollu hyvä jo alottaa, kun oon joka päivä töissä ennen muuttoa ja siihen lisäksi koulu. Tänään hain töistä kuitenki kasan pahvilaatikoita lojumaan tuohon lattialle. 
Huomenna mulla on aamu töitä ja ilta koulua, niin ei pakkaaminen ainakaan huomenna edisty. 
Tänään oon ollu aamun töissä, tehny koulujuttuja, ottanu 3h päikkärit, lukenu blogeja ja nyt katson Suomen surkeinta kuskia ja kirjottelen tätä postausta. Henrikin mielestä minunki pitäis osallistua tuohon ohjelmaan, en mä nyt niin surkee kuski ole, ainakaan minun mielestä. 


Ostin icasta tällasen ihanan tuoksun. Hinta-laatu suhde oli kyllä kohillaan. Hintaa tällä oli 20kr eli noin 2.20€. 


Kuva vähän huono, mutta tässä mun työkengät tänään :D luulin, että mun työkengät oli töissä, mutta ei näköjään. Mikäs siinä talvikengissä tehä töitä ja käydä asiakkaiden kodeissa. Oli vähän kuuma :D


Heräsin just 3h päikkäreiltä.


Suomen surkein kuski, tosi huippu ohjelma :D Tuo keltainen pikkulappu tuossa on mulle muistilappuna, että muistan kattoa telkkarista kaikki hyvät ohjelmat. Katon niin harvoin telkkaria, etten muista koskaan milloin mikäki ohjelma tulee. 

En saanu minun kuvan muokkausohjelmaa toimimaan, joten kuvat on muokkaamattomia. Nyt alan tekemään postausta niistä blogeista joita minulle on linkattu. Oli tullu niin paljon hyviä blogeja, että en tiiä miten saan valittua sieltä 5 parasta. 

Mukavaa illan jatkoa!

...emilia

No Comments Yet, Leave Yours!