tiistaina, tammikuuta 06, 2015

Elämäni aakkoset

Asunto - tärkein paikka maailmassa.


Banaani - paras hedelmä ikinä <3
Cosmopolitan - hyvä naisten lehti
Delfiini - sulosia otuksia
Elämä - asia, jota mä arvostan todella paljon. Ilman sitä mulla ei olis mahdollisuutta kokea sitä kaikkea mitä olen kokenut.
Facebook - vähän turhankin paljon mukana minun elämässä
Gerbiili - pienenä halusin semmosen lemmikiksi
Henrik - yksi tärkeimmistä ihmisistä elämässäni <3



Isi - yksi tärkeimmistä ihmisistä minulle
Joulu - rakastan joulun aikaa, mutta aina on kiva alkaa kevään odotukseen ja riisua joulu pois kotoa


Kesä - paras vuoden aika
Lähihoitaja - toivottavasti 4 kuukauden päästä paperit kourassa
Muutto - meillä on muutto uuteen asuntoon kuun vaihteessa
Netflix - leffojen maailma, katson paljon leffoja netflixistä.
Onni - onni on ihana tunne ja sitä minulla riittää tällä hetkellä.


Peili - tärkeä osa ainakin meidän kodin sisustusta
Q - en keksi yhtään q:lla alkavaa sanaa, onko suomen kielessä yhtään?
Rakkaus - yksi tärkeimmistä asioista elämässäni.
Suomi - maa, jossa olen aina asunut ja johon olen syntynyt
Tietokone - en pärjäis ilman tietokonetta, kaikki kuvat ja koulu jutut on koneella ja tietokone on käytössä joka päivä.
Ulkoilu - tykkään ulkoilla ja olla raittiissa ilmassa
Villasukat - mulla on villasukat aina talvella jalassa vaikka ei edes palelisi


Wikipedia - auttaa minua opiskelussa, vaikka ei ehkä luotettavin sivu olekkaan
Xbox - haluaisin meille kotia jonkun pelikonsolin, esim xbox
Ystävät - ystävät ovat yksi tärkeimmistä asioista monenkin ihmisen elämässä.
Zalando - verkkokauppa, jossa on ihania kenkiä ja vaatteita
Åhlens - ruotsalainen kauppa, siellä on ihania sisustus juttuja, käytiin henrikin kanssa viimeksi, kun oltiin luleåssa shoppailemassa.
Äiti - yksi tärkeimmistä ihmisistä minulle.
Ööö - en tiiä tälläkään kirjaimella oikeen mitään, mutta tähän kirjaimeen on hyvä lopettaa tämä postaus.

2 kommenttia:

  1. oi miten kiva postaus, oli kiinnostava lukea:-) Muutenkin sulla on tosi kivanolonen blogi! Kivaa alkanutta vuotta sulle! :>

    http://o-something.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. kiitos :) hyvää vuotta sinullekkin :)

    VastaaPoista