lauantaina, joulukuuta 06, 2014

Luukku 6: Kuulumisia

Mietin kauan aikaa mitä tämän päivän luukusta paljastuisi. Mulla on ollu tänään aivan hirveä päivä töissä ja oon aivan puhki. Sen takia en jaksanu mitään erikoisempaa kirjotelmaa kirjoittaa. Kerron siis vain kuulumisia. 
Oon niin väsyny, että aivot ei ees leikkaa mitä oon viime aikoina touhunnu tai ees mikä päivä nyt on :D 

Oon tällä viikolla ollu joka päivä töissä ja siihen päälle tehny koulujuttuja, nukkunu pitkään ja koittanu keksiä blogiin näitä joulukalenteri juttuja. Siinäpä oli kaikki minun kuulumiset tältä viikolta :D

Nyt pari kuvaa vielä ja sitten ei muuta kuin hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa!




Tilasin zalandosta tämmöset kengät. En oo aiemmin nuista tykänny, mutta nyt tajusin kuin lämpimät, helpot ja käytännölliset nämä kengät on. Niin helpot vain pukata jalkaan. Hintaa oli vain n. 23€


Sitten tein tämmösen joulukoristeen. Oikeasti nuo pallot on valkoset, mutta tässä kuvassa ne näyttää keltasilta. Jos ois laittanut vain nuo valopallot niin ois ollu niin tyhjä purkki, joten laitoin sekaan muutaman kuusen pallon.


Kun pääsin töistä, kävin ican kautta ostaan vähän herkkuja ja tulin kotia tuijottaan telkkaria. Henkka on pikkujouluissa niin täällä on turhankin rauhallista.  

....emppuuu

No Comments Yet, Leave Yours!