torstaina, joulukuuta 04, 2014

Luukku 4: Lahja toiveet

Nyt, kun on tullut vähän vanhemmaksi on joulun tarkoituskin muuttunut. Joulu on ihanin päivä vuodessa. Aina lapsena oli kauhean pitkät toiveet, mutta nytten antamisen ilo on mukavaa. Tykkään shoppailla lahjoja ja miettiä mitä persoonallista ostasin kenellekkin. 

Keräsin kuitenkin muutamia toiveita, mitä oon mummoilta, kummeilta ja vanhemmilta toivonut.


Olen pitempään jo haaveillut tuomoisesta pienestä kamerasta, joka on helppo laittaa taskuun, kun lähtee esim. kaupungille. Oon pitempään toivonut tuomosia vaellushousuja ja uudet talvi lenkkarit. Tykkään nuista teeman astioista, minulla on jo 6 isoa lautasta ja 2 syvää lautasta, haluaisin vielä syviä lautasia, mukaja ja pieniä lautasia. Pyyhkeitä meillä ei ole kuin muutama ja pussilakanat on minun vanhemmilta. Niitä ois mukava saada myös. Oon myös sellanen kotihiiri, joka rakastaa rentoja vaatteita ja sen takia tuo poncho on listalla. 

Tässä tällasia toiveita. En tietenkään usko, että kaikkia saan mutta aina saa haaveilla. 

Nyt alan valmistautuun töihin lähtöön. Palataan asiaan huomenna.

...emppuuu

2 kommenttia:

  1. Mäki haluisin just noita valkosia teemoja! Ne on niin käteviä, kun voi yhdistellä erilaisten serviettien ja pöytätaplettien kanssa. Eikä niihin sitte varmaankaan kyllästy niin nopeesti, mitä värillisiin astioihin. Noi tähtipyyhkeetkin on tosi kivat! :)

    http://c-duracell.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo teemat on niin ihanan yksinkertaset :) ja sopii tosiaan monen kanssa

      Poista