lauantaina, marraskuuta 22, 2014

Vapaa päivä

Tänään mulla on ollut vapaa päivä. Rakastan niitä aamuja, kun saa nukkua pitkään ja kun herää voi vain käpertyä viltin alle ja katsoa tv:tä tai olla tietokoneella. Yhtäkkiä huomasin kellon olevan jo puol 1 ja yheltä piti olla äitiä hakemassa. No äkkiä vaatteet päälle, hiukset kiinni ja autoa käynnistään. Siinä meni se ihana rauhallinen aamu... Käytiin äitin kanssa täyttämässä kirppari pöytä, ruokakaupassa ja systeemissä. 

//1. Makuhuoneen ikkunasta näkyvä sisäpiha. // 2. Ensimmäinen jouluvalo. Ostin tuon torstaina, kun käytiin halpahallissa, hinta oli muistaakseni n. 20€



Tämän ihanan muumi kannun ostin kans halpahallista. Oon ihaillu tuota pitkään ja nyt löysin sen tarjouksesta hintaan 19.90€ 



Nyt oon ollut tunnin kotona. Ei huvittanu tehä mitään kummosempaa ruokaa, mutta onneks pakkasesta löyty grandiosa-pizza. Tuo biff & bearnaise on niin hyvää. Harmi, ettei sitä saa muualta kuin ruottin puolelta. Tai en oo ainakaan muualta löytäny. 

Nyt aattelin ottaa pienet päikkärit ja kun hellu tulee suunnataan ikeaan. Pyysin viime postauksessa postaus ideoita. Mulla ois nyt suunnitteilla, että jos tekisin my day-postauksen ja postauksen blogeista mitä luen. Miltä kuulostais? Muitakin ehdotuksia saa laittaa.

Hyvää viikonlopun jatkoa!
....emppuu

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin on :) oon ihaillu tuota jo siitä asti kun ekan kerran näin nuita kaupassa.

      Poista