tiistaina, marraskuuta 18, 2014

Laiskottelua

Olen pari päivää vain laiskotellut kotona. Eilen kävin puoli tuntia tekemässä ruottin näytön koulussa. Opettaja antoi arvosanaksi vahva kakkonen ja kertoi että melkein kolmonen. Meen joku päivä uusimaan sen kokeen ja koitan korottaa kolmoseen. Meillä on siis asteikko 1-3. Tänään oon sen verran saanu tehtyä, että imuroin koko asunnon ja kävin shoppailemassa äitin ja Ellun kanssa.


1. Oon pitkään haaveillut ikean tuomosesta isosta taulusta. Nyt sattu löytyyn facebookin kirppari sivulta tuo taulu halvalla niin pakkohan se oli kotiuttaa. Paikkansa se löysi sohvan yläpuolelta. // 2. Jotain joulusta meilläki jo on. Ostin tänään kaks tuomosta söpöä tonttua. 


//1-2. En oo ikinä ollut mikään teen ystävä, mutta tänä syksynä rakastuin tuohon mandariini-appelsiini teehen. Se on niin ihanaa. Sekaan vähän sokeria ja hunajaa! rakkaus <3 // 3. Aamupalaksi teetä ja jukurttia banaanin ja mandariinin kanssa. Ihania tämmöset aamut, kun saa vain maata sohvalla lukea blogeja, kuunnella musiikkia ja katsoa telkkari. Ihaninta on rauhalliset aamut, kun saa vain olla. // 4. Minulla on kaksi työtä joissa kynsilakan käyttö on kielletty. Nyt oon kaks päivää ollu vapaalla niin pakkohan se oli heti lakata kynnet ja käyttää koruja. Tuo kynsilakka on yks mun lemppareista. Se tuoksuu niin hyvälle ja väri on pinkki.

Tämmöstä tällä kertaa. Huomasitteko jo että arvonnan voittaja on julkaistu? Nyt jatkan blogien lukua, teen h&m:ltä tilauksen ja lähen sitten unille. Hyvää yötä kaikille!

...emppuu

No Comments Yet, Leave Yours!