maanantaina, joulukuuta 01, 2014

Kurkkaus ensimmäiseen luukkuun

Arkimeikki

Minun nykyisissä töissä ja opiskelussa ei voi kauhean näkyvä meikki olla tai no mie en ainakaan tykkää, että on mustat rajaukset ja tummat luomivärit hoitajilla. Sen takia minun meikki on arkisin tosi vähäinen ja en meikkaa läheskään joka päivä. Tässä nyt vähän esimerkkiä millasen meikin yleensä teen.




 Tässä kuvassa näkyy minun meikki rasia. Kuvan laatu ei oo mikään loistavin. Ja alemmassa kuvassa kaikki mitä arkena yleensä käytän.




Näin talvella, kun iho kuivuu niin paljon, ruukaan levittää kasvoille ensin naama rasvaa. Tällä hetkellä mulla on käytössä tuota, kun en jaksanu viime viikolla apteekkiin lähteä. Yleensä ostan naama rasvan apteekista. Annan rasvan kuivua hetken.


Sen jälkeen laitan meikkivoiteen ja tuolla peitepuikolla ruukaan vähän sitten korjailla ja piilotella. Mulla oli semmonen tosi hyvä peitepuikko, jonka tilasin avonilta, mutta se loppu ja sitä ei enään avonilla ollu. Ostin sitten tuon rimmelin, mutta en oo tykänny tuosta niin paljon. Tuosta jää vähän niinku sellaset rasvasen tuntoset kohat. En osaa oikeen selittää :D


Seuraavaksi laitan puuterin. Puuterina käytän tuota lorealia. Oon käyttäny tuota jo 5 vuotta. enkä osaa kaupasta mitään muuta puuteria ostaa. Laittakaa kommenttia, jos teillä on ideoita mikä on parempi ja mitä te ruukaatte käyttää.


Nyt on vuorossa ripset. Ensin taivutan ripset ja sen jälkeen laitan ripsiväriä. Arkena en koskaan laita alaripsiin, koska se ei oo luonnollisen näkönen yhtään. Ripsivärinä käytän Isadoran veden kestävää. Oon nyt käyttäny veden kestävää niin en osaa enään tavallista käyttää. Veden kestävä on minun mielestäni hyvä vaihtoehto, jos pyyhit silmää, ei leviä heti, jos sataa lunta tai vettä niin ei leviä herkästi. Ainoa miinus on tietty se, että suihkussa ei lähde pois vaan pitää aina meikinpuhdistusaineella pestä pois. 


Tässä sitten vähän lopputulosta. Jos teillä on blogissa meikki postauksia niin mulle voi linkata tähän alle kommentilla. Tykkään lukea meikkipostauksia, kun niistä saa kaikkia hyviä ideoita.

Meikkaan aina ensin ja sen jälkeen vasta laitan hiukset. Inhoan jos hiukset roikkuu edessä, kun meikkaa.

...emppuuu

No Comments Yet, Leave Yours!