tiistaina, marraskuuta 04, 2014

Kaikki osallistumaan arvontaan.

Nyt teen blogini ensimmäisen arvonnan.


Ohjeet on siis nämä:
Yhden arvan saat: kommentoimalla tähän sähköpostiosoitteesi ja minkä takia sinun tulisi voittaa.
Toisen arvan saat: liittymällä lukijaksi blogiini.
Kolmannen arvan saat: Seuraamalla minua instagramissa tai linkkaamalla arvonta postaukseni esim. omaan blogiisi.

Kirjoita myös monella arvalla olet mukana arvonnassa ja jos linkkasit postaukseni niin linkkaa tähän osoite mihin linkkasit arvonta postaukseni. Sinulla on siis mahdollisuus olla mukana kolmella arvalla. 

Arvonta päättyy 15.11 ja voittaja julkaistaan viimeistään 17.11 miten nyt kerkeän. 
Onnea kaikille arvontaan!

7 kommenttia:

  1. eliinak@windowslive.com - minun tulisi voittaa, koska himoitsen tuota kasvonaamiota!
    Yhdellä arvalla mukana.

    VastaaPoista
  2. nsurakka@gmail.com - minun tulisi voittaa koska tuo kynsilakka on herkullinen, enkä ikinä voita mitään :D

    VastaaPoista
  3. keksi97(at)hotmail.com - kolmella arvalla mukana (ig: @sohfvi). Minun tulisi voittaa, koska en koskaan voita mitään ja tarvitsen tuon kasvonaamion! :D

    VastaaPoista
  4. tanuffpuff@gmail.com - yhdellä arvalla mukana. Minun tulisi voittaa, koska en koskaan voita mitään ja tarvitsen tuon kasvonaamion! ;D

    VastaaPoista
  5. kirsivaltonen@suomi24.fi - Minun tulisi voittaa, sillä rakastan kaikkea kosmetiikkaa yli kaiken ja ihan tosissani haluaisin nuo :)

    VastaaPoista
  6. rosaryhanen@hotmail.com - mukana yhdellä arvalla! Minun tulisi voittaa, koska oon aina halunnu kokeilla noita I love... tuotteita! :)

    VastaaPoista
  7. hullu.aasi@hotmail.com - minun tulisi voittaa, koska en ole koskaan kokeillut tuollaista kasvonaamiota, ja nyt siihen olisi tilaisuus :)

    VastaaPoista