sunnuntaina, marraskuuta 02, 2014

70 faktaa minusta ja arvontaa tulossa

heippahei! Nyt on kalenterissa käännetty sivu marraskuuhun. Aattelin näin marraskuun ekaksi postaukseksi tehdä 70 faktaa minusta -postauksen. Tätä minulta on pyydetty joskus aiemmin, mutta toteutan sen vasta nyt.

70 faktaa:
1. Minulla on ruskeat huikset
2.Minulla on siniset silmät
3. Minulla on 1 pikkusisko
4. Minulla on koira nimeltä Kiira, joka asuu vanhempieni luona.
5. Haaveilen koiran pennusta.
6. Tykkään shoppailusta
7. Minulla on ihana poikaystävä.
8. Olen luonteeltani ujo
9. Minulla on elämässäni paljon haaveita
10. ...myös tavotteita on paljon


11. Viihdyn kotona olemisesta
12. Käyn töissä
13. Rakastan makeita herkkuja
14. Ben & jerry's on ystävä huonoina päivinä
15. Harrastan lenkkeilyä ja jumpilla käyntiä.
16. Liikunta tuottaa hyvän mielen
17. Rakastan aurinkoa, kesää ja lämpöä
18. Tykkään talvella ja pimeällä polttaa paljon kynttilöitä
19.Tykkään hyvästä ruuasta, hyvässä seurassa tietty
20. Tykkään katella elokuvia


21. En lue juuri koskaan kirjoja.
22. En tykkää kissoista
23. Tykkään aamulla herätä vähän aiemmin, että ehdin istua aamupalaa syöden kauan
24. En kuitenkaan tykkää aikaisista aamuista
25. Pelkään pimeää
26. En tykkää olla yksin
27. Arvostan ihmisiä jotka sanovat asiat suoraan
28. En tykkää yhtään selän takana puhujista
29. Talvessa inhoan kylmyyttä
30. Tykkään kuitenkin lumesta


31. Toivon että saan elää pitkään ja terveenä.
32. Opiskelen lähihoitajaksi kolmatta vuotta
33. Valmistun siis huhtikuussa 2015
34. En osaa englantia enkä ruotsia
35. Olin kuitenkin koko viime kesän töissä ruotsin puolella.
36. Stressaan helposti varsinkin koulu jutuista
37. Minua kutsutaan empuksi
38. Olen facebook ja instagram riippuvainen. 
39. En selviäisi ilman kalenteria
40. ... tai puhelinta

41. Tykkään sisustamisesta
42. ... opiskelijan palkalla ei vaan niin kalliita sisustus juttuja ostella.
43. Oon usein aikaan saamaton ja laiska
44. Jos kuitenkin erehdyn siivoamaan niin oon tarkka ja siitä puunaamisesta ei loppua meinaa tulla
45. (horoskooppi on neitsyt) Toiset neitsyt varmaan tunnistaa itsensä myös
46. Oon rauhaton luonne ja en jaksa olla kauaa paikallaat tai tekemättä mitään. 
47. Minulla on ihania ystäviä
48. Heistä en luopuisi mistään hinnasta.
49. Täytin 18v kaks kuukautta sitten
50. Haaveilen myös omasta autosta.


51. Tykkään matkustella
52. Haluaisin myös matkustella enemmän
53. Tykkään rentoutua kynttilöiden ja teen ääressä
54. Kiireen keskellä koitan aina löytää hetken löhöilyyn
55. Huonossakin tilanteessa koitan löytää jostain jotain positiivista
56. Tykkään saada kritiikkiä, että voin parantaa tapani
57. Varsinkin blogin suhteen haluaisin risuja ja ruusuja
58. Tykkään nukkua
59. Tykkään kuunnella musiikkia
60. Musa makuni on hyvin laaja

61. Minulla on ihan kauheasti kynsilakkoja
62. Ostan aina uusia kynsilakkoja vaikka työni ja opiskeluni kieltää niiden käytön ja vapaa aikaa minulle ei juuri jää että voisin lakata kynsiä.
63. Rakastan kirjoittaa blogia, vaikka se ei viime aikoina siltä ole näyttäny, mutta ei vain ole ollut aikaa
64. Nyt järjestän aikaa, että saan kirjoitettua blogiin useammin.
65. Haluaisin oppia kuvaamaan kunnolla
66. Haluaisin myös oppia käyttämään bloggeria kunnolla ja saada kaikki ilo ja hyöty siitä irti.
67. Haluaisin blogilleni lisää lukijoita
68. Menetän hermoni herkästi jos en saa tahtoani läpi tai en saa tehdä asioita omalla tavallani
69.  Tykkään turkoosista ja pinkistä 
70. Vaatteissa yleisin väri on musta


Tässä teille tietoa minusta. Ajattelin aloittaa marraskuun tekemällä ensimmäisen arvonnan blogissani. Kerron siitä lisää huomenna. 

Toivoisin teiltä edelleen risuja ja ruusuja. Parannus ehdotukset on enemmän kuin tervetulleita.
Kiitos myös kaikille, jotka linkkasi minulle bloginsa. Olen käynyt tähän asti tulleet läpi ja liittynyt lukijaksi blogeihin, jotka minua kiinnosti.

Nyt lähen unten maille ja palataan asiaan huomenna. Öitää!

...emppuu

No Comments Yet, Leave Yours!