lauantaina, helmikuuta 15, 2014

15022014

Heipat kaikille pitkästä aikaa ja hyvää ystävänpäivää <3 Olen ollut työssäoppimassa joten koneella en ole paljon ehtinyt olla. Nyt olen palannut takaisin kouluun ja attoaineiden pariin. Mulla on tässä jaksossa tosi paljon vapaa päiviä, joten aikaa kirjoittamiseen pitäisi löytyä. 
Mulla nyt ei oo mitään erikoista tässä sattunu, että oon käyny koulua, käyny jumpissa ja ollu vähän töissäki, eli ei mitään ihmeellistä. Tuntuu jotenki turhalta kirjottaa aina vain kuulumisia, kun ei oikeestaan mitään jännää koskaan tapahdu. Minulle saa laittaa postaus ehdotuksia, jos teillä jotain mieleen tulee.





Alotin mukan niin reippaasti virkkaamaan mattoa, mutta eipä se oo nytten oikeen edistyny.






Oon värjänny joulun jälkeen hiukset. Tuo kuva vähän vääristää nuitten väriä, mutta melkeen tuomoset niistä sitten tuli. 


Käytiin pari viikkoa sitten keilaamassa Kalixissa. Oli tosi kivaa.



Käytiin syömässä siinä uudessa ravintolassa, mikä on tullu siihen uuteen matkakeskukseen. En muista sille nimeä, mutta ruoka oli tosi hyvää.


Ja tässä vielä kuva eiliseltä. Oli mukavaa koulun jälkeen tulla kotiin, mennä peiton alle syömään jäätelöä ja lukemaan kirjaa. Unihan siinä tietenki tuli.

Mulla ei nytten oo oikeestaan mitään muuta kirjoitettavaa. Laittakaa mulle postaus toiveita, ettei tää mun kirjottaminen oo koko ajan näin tylsää. 

Hyvää viikonloppua!

<3:llä Jemppuu

2 kommenttia:

  1. Tuo McEnnedy jäätelö on kyllä ihan sairaan hyvää! :)
    T: http://momo-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista