perjantaina, marraskuuta 29, 2013

Kuulumisia

Moikkelis! Oon aikonu koko viikon kirjottaa, mutta en vain ole löytäny siihen aikaa. Kerron jotain mitä muistan vielä.

Maanantaina aamu alko tosi huonosti. Tiedossa oli kuntoutuksen käytännönkoe. Olin koko sunnuntain tehny hirveästi muistiinpanoja. Aamulla menin asemalle linkkua oottaan niin eiköhän se linkku päättäny hajota ja ootettiin siinä sitten, että saadaan toinen linkku tilalle. Se sitten tuli ja lähettiin kemiin melkeen puol tuntia myöhässä. Käytännön kokeessa sain tehtävän jossa piti järjestää toispuolihalvaantuneelle ylä- ja alaraajojen jumppa. Se oli tosi helppo! Olin koulussa puol tuntia ja pääsin kotia. Puolen päivän aikaan kävelin haaparannalle ja käytiin henkan kanssa syömässä ja mentiin rajalle.


Jätskilläki oli pakko käydä.





Tiistaina jäin koulun jälkeen kemiin ja käytiin ellun ja äitin kanssa kaupoissa. En löytäny muuta kuin kaksi paitaa. Illalla tehtiin palapeliä ja katottiin salkkarit.

Molemmat oli tarjouksessa ja hintaa molemmille jäi 8e. 


Keskiviikkona ei mitään erityistä tapahtunu. Torstaina olin koulussa ja illalla menin reeneihin. Tänään en tiiä vielä mitä sitä tekis. Pitäis alottaa tuo koiran trimmaus, mutta ei oikeen innostusta oo löytyny. 

Ei mulla tässä nytten mitään muuta ollu. Hyvät viikonloput!



No Comments Yet, Leave Yours!